shopping! love it

Godmorgon på er! igår åkte jag iväg för att handla något till nova i present som fyller två år imorgon men som ska ha kalas idag och hittade roligt för henne iallafall! och sen hittade jag även massa till mig också, blev lite shopping iallafall men det är liksom det jag behöver så det var ju bra det! hihi..  men iallafall så när vi kommer hem går vi ut på direkten på en promenad vilket var jätteskönt att få komma ut lite efter allt virrande i affärer haha och sen när vi gick in runt 1 på natten så slocknade vi direkt därför jag inte skrev något igår som planerat, men gör ju det nu istället! det här är iallafall vad jag fick med mig igår hem!
image description
Två par fina trosor på lindex !
image description
Fyra dipliner och vanlig eyeliner (kan visa sen) riktigt bra köp!
image description
en jättesöt tröja/topp!
image description
lösnaglar, har inte haft tid & pengar till gele!
laddar upp fler bilder sen på vad jag köpte, nu ska jag dricka upp min kaffe och röka min morgoncigg så vi hörs lite senare när jag fixat mig!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0