Sandra Hissar & Dissar!


SMYCKEN kan verkligen göra en outfit, jag hatade att ha på mig massa armband halsband och ringar osv för jag tyckte jag såg för "fin" och glamurös ut.. förstår ni vad jag menar med hela grejen?
men tycker verkligen att det är galet snygg har man mara några tråkiga kläder är det bara att pimpa med massa bling!



Jag förstår mig inte på folk som säger att dom aldrig sprutat in sillikon i läpparna eller ansiktet osv när dom ser ut som dom gör? okej 1-2 gånger men överdriv inte! jag säger inte att de är fel att göra de, för jag har många som jag känner som sprutar in sånt och vill själv göra på överläppen men kommer aldrig att göra de, har hört att man blir typ "blind" om man säger så! kolla tex på kissie.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0