Måste gör något åt min hårfärg!

Godmorgon på er! vaknade nyss och sitter just nu med en kaffe för att piggna upp lite mer, igår vart det inte så mycket update men det var pga att jag var i studion med älskling han har nämligen tatuerat sig ännu mer och ska fortsätta på lördag, det blir så himla snyggt! och vi kom hem runt 2 så jag gick och la mig direkt i sängen.. Idag är det söndag och har inget planerat kanske blir att städa och internetshoppa, sitter och funderar på om jag ska köpa chanelhalsbandet eller om jag ska köpa kläder, vi får se med de! har iallafall lite panik om min hårfärg, men kan inte färga det ännu för det måste vila kanske en månad till, tror ni att jag klarar de? det tror inte jag! det ser verkligen hemskt ut, orange-gult-brunt - inte okej. vill ju ha den hårfärgen jag vill ha iallafall till på nyår eller något! ska bara vakna till lite mer sen bloggar jag! hörs snart
image description
ser ni? det ser helt sjukt ut och där är jag inomhus, men utomhus är värst!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0