Läggdags, imorgon blir det tandläkarn! buhuu

Nu ska jag gå och duscha lite snabbt sen måste jag och älskling krypa ner i sängen och titta på twilight okej? jag är sjukt glad, ni förstår inte mina känslor just nu haha så taggad för den filmen! har ni sett den ännu? har bara hört att den är galet bra och inget negativt heller, hur bra är inte de på en skala 1-10? kommer skriva vad jag tyckte om den imorgon bitti för kommer gå upp lite tidigare så jag hinner slänga in ett inlägg innan jag går till tandläkaren annars blir det självklart att jag får mobilblogga! men nu måste jag duscha så jag kan se filmen utan att somna, love u fina ni!♥


slänger in en låt också som jag tycker är så himla bra, jag kollade nämligen på camp rock 2 haha i förrigår och tyckte lätt den var bättre en första! ett litet tips bara!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0