In the school!

Hej på er! Är fortfarande i skolan och just nu sitter vi och kollar på en film som jag redan har sett en gång tidigare här i skolan så tycker själv att jag borde få sluta! Innan jag tar bussen hem ska jag kolla snabbt i forum och se om jag hittar något skal till mobilen eftersom att iPhone är så lätt att få en liten repa,, och det vill man ju inte! Nu ska jag fråga om jag får åka hem för har redan gjort uppgiften vi skulle göra (stolt)! Vi hörs sen när jag kommit hem så blir de lite vettigare uppdateringar om vad jag ska hitta på i helgen! Puss&kram.                                                                           image description

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0