Hora hit och dit, kränkning inte OK!

Alltså jag ser på massa bloggar som kallas för hora hit och dit, vet ni ens vad det betyder? Bara för att man har push up bh så kallas man för så kränkande saker. Tjejen kanske mår dålig av att höra de och sen också att hon kanske har push up för att hon har små tuttar och vill att dom ska se större ut, okej jag har kränkt en tjej förut när jag kallade henne för tjockis men hon gjorde något mycket värre mot mig och gav mig in på hennes svagaste sida som hon inte mår bra av vilket jag vet eftersom att hon varit en av mina nära vänner en gång i tiden, men asså fan tjejer/killar vi får ta och lägga nu va? Jag fick tex en stämpel som slampa när jag visade min nya mysdress?! Lägg ner nu, ni vet inte hur hon/ han mår eller mått innan ni skriver massa skit! Du vet inte vad dom gått i för skor innan du kränker, du skriver att hon/ han borde gå och hänga sig vet du om hon/han tidigare tänkt att göra de. Är de inte roligare med massa söta kommentarer istället för elaka? Vad tycker ni? Så tråkigt när de ska vara så tycker jag! Kommer ihåg när jag tyckte jag var så himla tjock och ska inte säga att jag inte tycker de fortfarande för de gör jag, men förut var de extremt och pga av allt skit jag fick ta ang min kropp så blev jag sjuk, jag slutade äta och drack bara vatten och sen började jag tro att det fanns kalorier i vatten också, men jag tvingade mig själv att dricka.. Jag skärde mig i armarna för att jag hade så ont och idag ångrar jag de, men de var för att jag fick för mycket elaka kommentarer, och än idag kan jag känna det fortfarande jag tror de sitter fast ganska länge, mobbning är fan de värsta som finns! Usch be Nice people..


Kommentarer
hanna stångberg

helt rätt gumman! <3

2011-11-28 22:46:47
URL: http://www.hannastangberg.se
Jenni, mamma till två

Det roliga är att ju äldre folk blir, desto dummare i huvudet blir dom. En vuxen person bör veta vad mobbing och utfrysning m.m. är, men uppenbarligen har inte många människor i Sverige ett speciellt högt IQ. Det är så fel, men jag känner samtidigt att om någon "mobbar" mig, då skiter jag i det. Börjar den däremot trakassera mig med sånt hela tiden, då lackar jag till slut ur och säger exakt vad jag tycker. Och jag är riktigt bra på att göra folk extremt sårade om jag vill. Men har det gått så långt, då har dom förtjänat det. Man ska inte ta skit! ;)

2011-11-29 11:10:48
URL: http://jennisfamilj.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0