Hårförlängning, ett måste köpa!

Hej på er! Varit hemma hos mig en stund och rensat lite men blev ganska mycket haha! Sitter och kollar på löshår litegrann och det är ett måste nu när jag får min hårfärg som jag vill ha! Men ska nog inte handla det ännu eftersom att det snart är jul och jag måste handla julklappar.. Och jag är verkligen fattig! Men tur som är att pengarna kommer snart! Ska kolla vidare nu och lyssna lite musik till, vi hörs sen!

Har inte tagit någon bild på min idag för ser förjävlig ut haha! Puss

Kommentarer
hanna stångberg

jag tycker du ska ha löshår :) absolut ljust hår med så himla fint med ljust hår! <3

2011-11-24 17:14:14
URL: http://nattstad.se/hannastangberg

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0