Godmorgon!

Godmorgon på er! vaknade runt halv tio och ska snart åka till tandläkaren och boka tid eftersom att jag missat min tid och pga att jag haft ont i en tand, det blir väl säkert att borra och jag har sån fruktansvärd tandskräck haha!
idag är det onsdag och har annars inget planerat, skulle vilja åka till stan en snabbis och träffa mickis min barndomsvän men vi får se om jag hinner det! var ju som sagt igår med jessica in till forum och köpte lösnaglar, alltid bra att ha och jag använder ju den bästa eftersom att de ser så himla äkta ut! tänkte iallafall visa vad jag köpt i veckan!

lösnaglar från kicks = 100 kr

Två par trosor (likadana fast annan färg) 79kr

Söt topp 249 kr
Det var väl typ det, men fick även en svart snygg kofta från älsklingens mamma också, men visar de lite senare!
nu ska jag hälla i mig en kopp kaffe innan jag åker och bokar tid!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0