Godmorgon mina fina läsare!

Godmorgon på er mina fina läsare och förlåt för sjukt dålig updatering, det ska inte hända igen! sitter iallafall och dricker kaffe som vanligt vid det här tillfället haha, skulle igentligen träffa min barndomsvän mickis idag men det blir inte av, tråkigt nog! igår var jag iallafall i stan och handlade lite av det jag behövde, men jag behöver mer så ska iallafall till nacka idag och titta vidare om jag hittar något! så vi får se om jag kommer hem med något lite senare, men ska inte åka ännu för måste vänta på älsklingens mamma först.
Btw, jag visar er det jag köpt sen så kan jag visa allt på samma gång hehe!

bjuder på en gammal bild när jag var svarthårig!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0