Godmorgon!

Hej på er! hur mår ni? själv så mår jag inte alls bra som jag mådde i morse när jag gick upp, så trött på att må illa usch känns som om jag ska spy hela tiden, ursäkta men det är verkligen sant! hoppas bara inte att det är magsjukan som går för det pallar jag inte med! idag ska jag iallafall inte göra något speciellt, ska träffa angelina sen och låna ett mobilskal osv.. sitter iallafall just nu på svenska lektion och ska snart ut på lunch äntligen, är verkligen hungrig just nu men kommer väl som vanligt vara pissmat i skolan, det är inte ofta vi får god som ni märkt? jaja nog om de, nu ska jag göra en artikel om skolan så vi hörs lite senare!

brist på bilder, söt unge är väl inte helt fel?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0