forum eller söndagsmys&läxor..?

Godmorgon på er! har precis vaknat och sitter nu med en kaffe i handen hihi mums.. sitter även och funderar på om jag ska åka till forum en stund och kolla vad det finns där men jag vet inte jag är ganska sugen på att ligga hemma och kolla filmer också! men tror nog att de blir så iallafall, att jag åker till forum en stund. för behöver ett par jeans och en ny tröja! men det kanske inte är så säkert man hittar de, har sjukt svårt att hitta jeans som passar bra på mig.. buhuu kanske måste gå ner i vikt? faktist så tror jag de, för vill ha en klänning jag fått av en gammal vän på min födelsedag..ska iallafall lägga mig i sängen en stund iallafall, har inte sovit så bra i natt! vi hörs lite senare ! love u


jag i blondt hår.. buhuuu


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0