Detta inlägg går till dig E!

Det roliga av allt är att jag vet att du läser min blogg! så tänkte lite skriva smått&gott om dig, eftersom att du säger massor om mig till halva fisksätra, kom gärna och säg det till mig istället för att gå runt och balla dig men till sist inte vågar göra något mot mig, det ända jag hör är hur mycket du vill döda mig och SKA döda mig. Gumman, är det inte lite pinsamt tycker du? som går runt och säger vad du ska göra med mig men istället går och gömmer dig bakom mobilen din? sluta fjanta dig, du är 18 år gammal nu, du har precis kommit in i vuxenlivet men visar det verkligen inte. Det roliga är att jag la dig under mina vingar och du gör såhär mot mig innan du tar fakta först? HAH, skrattar åt dig. så jävla feg och patetisk, väx upp. där fick du lite smått&gott från mig till dig, eller vill du ha en godispåse också?

Kommentarer
Jenni

"Eller vill du ha en godispåse också?" HAHAHA jag döööör

2011-11-03 18:06:31
URL: http://jennisfamilj.se/
Carolina

wuuuuut?

2011-11-04 00:38:39
URL: http://qarolina.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0