Dagens köp!

Eftersom att jag inte hittade något rolig ännu till familjen i julklapp så köpte jag åtminstone julklappar till mig själv! Det är ju inte helt fel, eller? Haha! Gick även ett par skor från Catia också som är grymt fina och dessutom vintersport med klack, och har ju berättat att jag älskar de! Mitt nya intresse är skor kanske? Brukar inte gilla att gå i klack men nu älskar jag de! Man får så formade och snygga ben i klack ooh love it!

Skorna jag fick av Catia, visst är som snygga?!
image description
Det jag köpt idag!
image descriptionimage descriptionimage description
Visst var allt fint? Vill bara shoppa mer nu.. Haha vi hörs snart

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0