Bytt nr igen.. *suck*

Godmorgon på er! vaknade för ca en halvtimme sen och nu sitter jag och dricker kaffe och tar en morgon cigg, funderar starkt på att ha en frågestund idag, eller vad tycker ni? ursäkta dom sista inläggen jag gjort på min blogg, men behövde skriva av mig lite.. ska inte säga att jag inte är rädd eftersom att man vet aldrig om personen menar det eller inte! aja, nog om det. Idag är det fredag och måste gå till lokalen och pimpa upp den för imorgon blir det halloween fest för småttingar, ska bli spännande och kul fakstist hihi! nu ska jag faktist lägga upp en makeup tutorial för er, men det är inte jag i videon men hon är så himla duktig!! kommentera även om ni tycker det ska vara frågestund här i bloggen!!


Det här kallar jag talang! och hon har massor av fler tutorials, jag brukar faktist inspereras av henne!

Kommentarer
Sunniva :*)

nice!!!

2011-11-04 18:21:47
URL: http://sun96niva.blogg.no

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0