Är i skolan!

Har äntligen tagit lite frisk luft när jag gick till skolan, och det var verkligen skönt efter att ha varit hemma i två dagar. är hungrig men vågar inte äta ännu vill veta vad jag är allergisk mot men måste försöka hålla mig borta från nötter iallafall för säkerhetskull! idag är det torsdag och har inga planer, ska nog vila när jag kommer hem så jag blir lite friskare, är så himla trött eftersom att jag fick 35,5 till 38,1 i temp ganska snabbt i förrigår!  sitter iallafall i skolan just nu och ska ha engelska och dricker vatten som en gris, nu måste jag gå för läraren dödar mig annars haha sätter mig alltid och bloggar i förstahand när jag får en data fast jag igentligen måste jobba med annat haha! jag körde på bakåtslickat hår idag med en lite bulle där bak, men nu måste jag gå så vi hörs lite senare gott folk!♥
image descriptionimage description


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0