Angående Julklappsbyte!

Den som vill vara med måste skriva det till mig som en kommentar och även din bloggadress, vi bestämmer sedan vilket högsta belopp osv julklappen ska kosta! kommer bara lotta en deltagare som gör de med mig så kommentera, för det kan vara dig jag byter julklapp med! det är väl lite ballt att man gör så? det här lär även vara mitt sista inlägg för kvällen, måste duscha osv sen sova för imorgon blir det skola och sen efter det så blir det att gå och kolla på ett par jeans (något jag verkligen behöver!) men glöm inte att skriva om ni vill vara med, för jag lottar ut en om en vecka med tanke på att det är jul om bara 40 dagar! och sen får ni ju inte glömma att jag har frågestunden till imorgon också! Natti natti ♥


Kommentarer
Kashaya

Kul idé du kommit på.=)

2011-11-16 11:35:40
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
nathalie

hehe.......när börjar du igentligen?? 8:00 elr??

2011-11-16 11:58:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0