5 saker jag älskar

Tänkte köra en 5 saker jag älskar för er! som ni kanske inte visste hihi

♥  Min pojkvän,familj,vänner! något jag alltid kommer göra.

♥  Att shoppa wihooo! alltid roligt att komma hem med massa nya kläder osvosv!

♥  att sjunga är något jag verkligen älskar, musik helt enkelt!

♥  folk tycker att justin bieber är gay, men folk är bara avuundsjuka. Han är grryyyym!

  jag älskar att sminka och fixa frisyrer, som ni vet så ska jag ju försöka komma in på make up artist, hoppas verkligen på att jag får dom poängen jag behöver i skolan!!
 



nu måste jag sluta skriva, har en tandläkartid att tänka på! det är något jag verkligen inte gillar.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0