vaknade halv 11..

vaknade runt halv 11 och igår gick jag och la mig halv 5 så är fortfarande lite trött..idag skulle jag och nikola kolla på hangover 2 men de blir tydligen inte av så jag vet inte vad som ska göras idag, jag ska nog gå och spela fotboll idag igen, har gjort de 3 dagar i rad nu och tycker de är så himla kul!! saknar mitt fotbollslag fisksätra if.
testade ju på saltis if men kände att de inte var bra dom var ju jättetrevliga allihopa men jag vill ha mitt lag ingen annans, därför är jag sur på fisksätra för att ingen orkar ställa upp på att vara coach. skulle laget starta igen skulle jag börja direkt. ååh orkar inte skriva om de, blir bara irriterad. nu ska jag fixa mig vi hörs sen

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0