goodnight!

Im back bitches! nu känner jag mig fräsch, skulle inte tvätta håret idag eftersom att jag ska färga de imorgon och det sätter ju sig mer om man har otvättat hår.. det visste ni väl ? Är så himla taggad för imorgon så ni anar inte! jag hoppas verkligen att mitt hår blir bra, och om jag själv får utrycka mig rätt så tycker jag det är sjukt snyggt med blondt hår och bruna ögon..Mjau! och som ni har märkt har jag slarvat med att gå ut och springa varje dag! jag blir så sur på mig själv när jag bestämt mig för något och inte gör de, så funderar på att göra de imorgon faktist! nej nu ska jag gå och lägga mig brevid min käre pojkvän och mysa till en film, gotnatt och sov så gott mina läsare!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0