smart eller?

haha jo nu ska jag berätta en rolig sak för er, jag och min pojkvän låtsasbråkade och det gjorde så att jag just nu inte kan gå på foten kan inte röra eller inte göra något alls! efter en timme såg vi att foten började bli ännu svullnare så var tvungen att åka till sjukhuset och rönka foten men sen efter att ha varit där ett tag så säger dom att det inte är något fel.. de är ju lite konstigt eftersom att jag knappt kan gå på de? och när vi låtsasbråkade så hörde både jag och älskling att min fot knäcktes, men ska iallafall träna foten nu i 1 eller 2 veckor så ska de vara över! fast skönt att jag slapp GIPS iallafall! aja, nu ska jag gå och plocka undan i rummet sen ska jag och baby äta, så vi hörs snart! kommer lägga upp bilderna på nästa inlägg!



kram så länge!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0