Om en månad är det serbien, tiden går så himla snabbt!

Ja som sagt så ska ju jag dra till serbien med älskling och hans falmilj, det ska bli så himla kul!
och det är typ 5 veckor kvar så man kan väl säga att de är ungefär 1 månad tills vi åker! 
Jag är ingen som åker utomlands varje år, men när vi kommer från serbien ska jag fixa jobb så jag och bara älskling kan vara utomlands! aja nog om de, eftersom att jag inte får något studiebidrag eller jobbpengar just nu så är jag riktigt fattig. men ska verkligen försöka hitta något!
för innan vi åka till serbiaa måste jag köpa det här, det är verkligen ett måste!!

Ny bikini !

Nya shorts !

kanske någon snygg kjol? 

Och självklart massa smycken och nya solbrillor, har alltid ett par extra med mig för säkerhetenskull! jag är så j*vla taggad, har inte varit utomlands på två år! så ni kan förstå mig va?
nej nu ska jag städa undan lite för älsklingens pappa fyller år! vi hörs sen! puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0