NÅGOT JAG VERKLIGEN VILL HA!

Mamma & pappa, hoppas ni ser de är haha! Eftersom att min pojkvän åker mycket cross har han visat mig lite hur man åker då sitter jag framför honom och han bakom mig och växlar och jag tycker det är så himla kul att åka cross, det är något jag skulle vilja börja åka faktist. Jag hade igentligen velat ha en cross i födelsedagspresent men det blev inte så, och så fort jag får dom pengarna så ska jag allvarligt talat köpa en.
från hela början ville jag ha en vanlig moppe men när jag åkt crossen ändrade jag mig, jag vill verkligen ha de här! om jag ska köpa en så ska de vara en 85cc! min pojkvän har en 250cc haha herregud..aja nej nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0