Jersey shore snart..

Hej och förlåt vill jag börja med att säga, har varit sämst på att blogga i några dagar nu. pga jag är sjuk osv. det är jättejobbigt orkar inte göra någoting och är lite småsur idag också, hade tänkt blogga hela dagen idag men de blev inte så, kom typ nyss hem efter att spelat fotboll men mår inge bra alls nu det var väldigt dumt av mig att spela fotboll idag när jag mått kasst igår, menmen.. man lär sig av sina misstag!ska iallafall kolla på jersey shore som börjar snart, har ju berättat tidigare att jag älskar dokusåpor! och speciellt min favorit är jersey shore.
nej nu ska jag gå och ta lite mandariner som jag kan äta medans jag tittar. puss och kram så hörs vi nog imorgon!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0