Im going to be blonde this summer!

Jag ska verkligen bli blond den här sommaren, jag saknar att vara blond så det dånar om de!
älskar att ha bruna ögon och sen ljust hår, det är så himla snyggt! visst jag gillar min hårfärg som jag har nu också men mitt mål har varit att bli blond den här sommaren. och om jag blir de ska jag ska förbli det ett bra jävla tag också!! den här gången ska jag fixa det hos en frisör haha! det är inte bra att färga de hemma, lägntar tills jag har pengar i handen så jag kan fixa de nu alltså!




Saknar de så himla mycket, så fint! och då måste man fixa nytt löshår.. IGEN!
vi hörs sen!

Kommentarer
elin kusse

Kan jag få tebaka den där tröjan :)

2011-05-06 17:52:38

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0