Godmorgon

Godmorgon på er! vaknade för ungefär en timme sen nu, har kollat på gamla bilder på mig när jag var fjortis hahaa! ni ska få se dom men först ska jag berätta vad jag ska göra idag, idag ska jag ut och jogga med en kompis som heter carro som jag länkat och haft som dagens snygging kommer ni ihåg henne? henne ska jag iallafall ut och springa mer, lite tråkigt väder tycker jag att vi har idag, men det ska inte få stoppa mig..sen ska jag träna lite hemma och nu snart ska jag fixa mig. vi hörs sen!





det här är en bild från när jag var på kryssning med mysan, jag saknar henne som hon var.
not like this. aja, jag i långt och svart hår.. jag ska inte kolla på de, för då kommer jag bara vilja byta hårfärg! haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0