Godmorgon!

Vaknade för ungefär en halvtimme sen, ska snart börja fixa mig för ska följa med älskling och köpa fotbollsskor för han ska börja spela igen! han är så himla duktig på fotboll så är jätte glad för hans skull! och dom har ju faktist tjatat om att han ska komma tillbaka till laget, så bra är han! sen ska jag faktist hämta mitt nya pass som har kommit nu! ska bli så jättekul att visa de för älskling för ser seriöst ut som en man med smink på fotot haha! inte okej.. nu ska jag ringa min pappi och fråga när han slutar så vi hörs snart ! och lägger även upp bilder idag om vad jag köpt och sen en dagens outfit kör jag också på!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0