FRÅGESTUND AVSLUTAD!

Varför har du blivit så fast vid din pojkvän? du har tagit honom framför många av dina vänner, okej du älskar honom men fortfarande?
 
SVAR; Asso saken är den, att jag har inte tagit honom före mina kompisar. när jag blev tillsammans med min pojkvän som jag älskar grymt mycket, så var/är jag mycket med honom det kan jag erkänna, men jag lämnade aldrig min vänner för de, men kan säga att när jag blev tillsammans med honom såg jag vilka som var äkta och inte äkta! 

Hur har du färgat ditt hår? grymt snyggt!

SVAR; Jag har blonderat från svart. har färgat de med många blonderingspaket. gör inte de, det förstör bara håret! kram

vad e du mest nöjd med på din kropp??
och vad e det värsta du har gjort i hela ditt liv!!!
svara med hjärtat. och var ärlig!!! :)

SVAR; Oj, det var svårt! men något på min kropp så gillar jag nog mest mina ben hehe!
det värsta jag gjort? Sårat någon jag älskar.

Vad är ditt drömjobb? Favoritmaträtt?

SVAR; jag vet inte om jag har något drömjobb faktist, men när jag var liten så ville jag bli polis. men inte längre!
och favoritmat, ojojoj haha jag älskar mat. men helt ärligt TACOS!

Vem e din bästa vän?! Heheheh

SVAR; min bästavän är josefine. hon jag föddes med, hon som tävlade med mig om vem som skulle komma ut först. vi som känt varandra sen förstadagen på livet. älskar dig <3

varför har du blivit så fast vid din pojkvän? förut var du så rolig!

SVAR; som sagt så älskar jag honom, just därför. bara för att jag är med honom kan jag inte vara rolig då eller?

varför e du så snygg? :Q_
vilken av alla stunder har varit den bästa/ mysigaste med nikola? :)
favorit drink? ;)
favorit mascara?.. måste köpa en ny därför jag undrar :P haha
puss bebbi!

SVAR; snygg? nej haha! men tack så mycket, det gör min dag! och alla stunder med min älskling är alltid dom bästa och mysigaste. men den absoluta var nog när vi förlovade oss! och min favoritdrink är nog sex on the beach, så himla god smaka den någon gång! mascara? har ingen favorit men ta den med volume på, dom är alltid bra! puss&kram!

Vad fick dig att börja blogga ?=)

SVAR; Jag älskar att skriva, innan så skrev jag alltid dagbok. och kan fortfarande göra de fast jag bloggar! och älskar att fota, fast jag inte varit så bra på de den senaste tiden så är det alltid kul att skriva och lägga ut bilder!


Vilka bloggar läser du? :) Hur ofta kollar du i kylskåpet på en dag? :D


SVAR;  bloggarna jag mest läser är nog kissie,paow,dessies & carros. och ibland kenzas!
hahaha det var den konstigaste frågan jag fått, men jag kollar nog bara i kylskåpet när jag är hungrig och har lingonveckan SPECIIELT. haha!

Kommentarer
Sara

Ha en fin dag :)

2011-05-04 11:12:12
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Carolina

Naaajs hahah :D

2011-05-04 14:24:14
URL: http://cla.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0