Förlåt för dåligt updatering .. igen ?

Jag har blivit jättedålig på att blogga har jag märkt, jag som verkligen älskar att skriva har totalt glömt bort de.
jag har precis kommit hem till älskling från mig, har träffat mormor och morfar och rosie men barnen!
har märkt att bilderna på de jag köpt inte har kommit upp ännu! ååh blir så lack på blogg.se.. ska alltid vara krångel på den här bloggsidan, men vi får se hur jag gör med de, nu ska jag iallafall hem till min lillasyster och hämta en present som jag ska få av dom som kommer från london! hihi spännande.. nu ska jag iallafall gå dit, sen bloggar jag och visar vad jag fått! vi hörs snart!


Jag i långklänning.. vad tycker ni ?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0