Bilder kommer imorgon!

Tänkte börja med att de jag köpt kommer upp på bloggen imorgon för har ingen lust att ta foton och lägga upp nu! jag har inte gjort så mycket annat än att bara segat idag och varit i forum faktist haha.. men när som helst ska jag och älskling kolla på en skräck film!! har velat se den ett bra tag så ska bli superspännande!!

tänkte berätta lite mer om mig själv för dom som inte vet! och jaa.. jag har haft bloggen ett litet tag nu men eftersom att jag inte presenterade mig så bra i början kan jag säga ett och annat i det här inlägget? det gillar ni va? Det är ganska uppenbart att jag heter Sandra haha, och jag är född 94 och bor i en håla alla känner alla.
Jag har en pojkvän som jag älskar av hela mitt hjärta och som jag faktist bor hos, vi har varit tillsammans i snart 1 år och två månader och älskar att shoppa och vara utomlands, men okej jag har inte varit utomlands på ungefär 2 år men ska till serbien med älskling & company om en månad ska bli jättespännande! jag älskar även mandariner jättemycket och har en bror som är 26 år gammal och har blivit pappa för 3 månader sen, så jag har blivit faster åt två fina små sötnosar ( tvillingar ) jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva faktist, men nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vi kolla på film, så detta blir mitt godnatt till er mina kära läsare! sov gott!


Kommentarer
Rosie

sötnosarna blir fyra månader nu på lördag faster;)

2011-05-19 09:25:56
URL: http://rosiespassion.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0