BEACH 2011 bitches!

såhär kommer mitt schema se ut när jag börjar med min diet + träning!

Måndag: morgonjogga 50 situps på kvällen


Tisdag: morgonjogga 50 situps på kvällen

onsdag: morgonträna 50 situps 20 armhävningar sedan kvällspromenad

torsdag: dagsjogga 50 situps 20 armhävningar

fredag: morgonjogga direkt efter 50 situps och sen 20 armhävningar

lördag: morgonjogga ( bara om jag orkar ) annars är jag ledig.

söndag: jogga vilken tid jag vill 50 situps.

jag har inte börjat med att skriva ner en diet vad jag exakt ska äta än, men ett som är säkert är att jag ska börja äta mer sallader och mindre fett, och absolut inget godis fast på lördagar är de okej haha! och kaffe har jag hört inte är så bra om man vill gå ner i vikt, men vet ni vad? det skiter jag i. för jag älskar kaffe, speciellt på morgonen!

tycker det är så snyggt med lite magrutor på tjejer faktist, men de ska va tjejiga magrutor då!


Kommentarer
Stefan Nilsson

Jag instämmer. Av någon anledning har jag blivit otrolig magfixerad de senaste åren :)

Emma

gör mera sit ups200 minst o Jag gör 500 sit ups och 100 armhävningar. men snygg mage än då. Kan du spänna armarna

2012-10-20 22:12:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0