ska träna lite tror jag .. behöver de!

Hej på er! har precis ätit var jättehungrig men nu är jag så himla MÄTT! nej det räcker nu, måste sluta äta skräpmat. känns som om jag bara äter de nu för tiden dags för mig att gå ut och gå lite köra lite situps armhävningar osvosv.. och jag ska skriva ett träningspass och ätpass också, inte bra att äta på natten.. INTE BRA
så rekomenderar inte de för dig som vill gå ner i vikt! btw så köpte jag faktist en tröja på hm idag genom internet, den var jätetsöt sådär till sommaren! nu ska jag kika på www.have2have.se och hitta några snygga sommarskor! så himla fina skor på den sidan, den rekomenderar jag iallafall! haha..
drömde inatt att jag var rödhårig och helt ärligt det var fett snyggt, jag har haft rött underhår men inte sådär jätterött men hela håret i min dröm var KATT kan jag säga, hehe.. aja ska kika nu vi hörs snart!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0