sjuk och lingonveckan.. kan det bli bättre?

Är jättetrött känns som om jag har fått feber kallsvettas som en jäkla gris inte okej allstå orkar verkligen inte vara sjuk, men tänkte iallafall vara duktig idag! ska faktist träna oavsett om jag är sjuk..bra va? sen ska jag hem till syrran och hämta en film som jag och älskling kan kolla på senare, så himla tråkigt väder nu ju så det blir perfekt med film och smoothies kanske? gud vad gott de tror jag att vi ska göra haha! i serbien är det 35 grader varmt just nu och bara dör av längtan dit 9 dagar sen drar vi! men är så himla sugen på att packa! jag älskar att packa tycker det är skitkul faktist! någon som håller med mig?

bilderna från ridningen lägger jag faktist upp senare idag! men nu ska sjuklingen ta sig till syrran och kanske ska ringa pappsen och be om lite pengar, det förtjänar jag..
puss så länge!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0