LÄGGER UT RIDBILDER IMORGON HÖHÖ..

Det var så himla kul att rida idag bokstavligt talat har längtat efter att få rida så himla länge nu, och idag fick jag göra de med Sandra. Tack för idag Sandra verkligen!! men kommer som sagt lägga upp bilderna imorgon istället för jag orkar inte lägga upp idag, är så himla trött och känner att jag börjar bli sjuk också så himla jobbigt jag som nyss blivit frisk liksom, det är bara att dricka massa te! kanske kan bero på att jag ätit massa skit mat, har faktist hört att man kan bli sjuk om man bara äter sånt.. usch måste sluta upp med de.. nu sitter jag här och är supertrött och vill bara sova så ska faktist ta och göra de nu! Så godnatt på er mina fina läsare!!


Visst var de vackert med en prislapp hängandes? nya modet haha! godnatt nu

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0