Har så mycket att göra.. förlåt för dålig updatering!

Håller på att fixa och donar här hemma hos älskling ska snart upp till mig och hämta mer kläder som jag ska ha till serbien! förlåt så mycket för dålig updatering! igår var de ju midsommar.. vad hade ni för er? Jag och älskling tog det lungt igår och vilket var jävligt skönt haha! men tänkte faktist att jag skulle visa er mina nya monsterskor nu eftersom att jag inte visat dom på mig än! fick även en tunn slinga hårförlängning av älskade kusin också vilket kan vara bra eftersom att de är ljusare än mitt egna löshår så är det superbra för mitt egna kommer ju bli ljusare i solen också! tyvärr så går det inte att visa nu får ta med cameran sen!

vi hörs snart! PUSS

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0