Godmorgon

Godmorgon vaknade för ungefär en halvtimme sen så nu sitter jag och dricker kaffe!
idag har jag ingen aning om vad som händer, antagligen ut i värmen det har varit så bra väder på sistonde!
och det gillar jag starkt. har varit osminkad i längre en 1 månad och det är så himla skönt men tycker jag ska fixa mig idag bara för att, och väntar på mitt hår som säkert ska komma snart också! fan vad skönt de ska bli att få långt hår igen! och om två veckor så åker ju jag älskling och hans familj! längtar så himla mycket spännande..
men nu ska jag kika lite på datan vad de finns för kläder ute nu hehe.. vi hörs snart!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0