tiden har gott for fort, inte okej.

Det ar so skont att vara fron sverige ett tag, men dom har 3 veckorna har gott for fort alldeles for fort!
tyvarr kunde inte jag skriva po bloggen po nagra dagar eftersom att jag varit magsjuk, inte alls kul.. 
nu ar de bara en vecka kvar och jag vill stanna kvar lite till, po onsdag ska jag fixa mina naglar och helt arligt so ska jag gora det for forsta gangen. so ska bli spannande! sen po torsdag ska vi po marknad varje torsdag so ar de marknad. och dar kan man fynda sager jag bara! men vet ni vad.. nu ska jag oka cross med alskling han har antligen fott hit dom! vi for horas sen PUSS OCH KRAM eran Sandra ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0