Serbia!

Hej allihopa! har det superbra har i Serbien vi har varit vid vattenfallet och massa annat! men har tyvarr inte tillgong till internet so mycket har men skriver so mycket som jag kan, nar jag kommer tillbaka so ska jag skriva allt jag gjort med bilder dessutom!  idag har alskling varit och jobbat faktist! och jag har varit i despotovac lite snabbt och vaxlat pengar! imorgon ska vi tillbaka dit och go pa stora marknaden so javla mycket fynd man for dar. kopte tex 2 bh for 55 kronor! bra kap eller vad tycker ni..? och massa annat ockso soklart hehe, nu ska jag snart ut och ta en promenad och branna lite fett haha.. senare nar vi kommer hem till varat hus so ska jag nog ta en traningspass for mig sjalv, behovs verkligen. borjar ogilla min kropp starkt. inte okej! usch.. men nu ska jag iallafall ut en svang, har jag tillgong till internet imorgon so skriver ja soklart till mina alskade lasare! ni far ha de so bra i sverige so lange! glomde saga att vi har 45 grader har po dagen haha.. avundsjuka? jag har inte ens blivit brun, moste pressa innan vi kommer till sverige, aja nu ska jag inte skriva mer. CAO!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0