oker hem om 3 dagar..

jag vill inte, jag vill vara kvar! det e so himla skont att vara har, imorgon ska jag fo mina naglar gjorda sen kommer marko och sen kanske det blir utgong till stan! ikvall ska vi iallafall oka till stan och traffa Natasa so det ska bli jattekul, i overmorgon ska vi till piac *marknad* den kommer vara trubbelt so stor an vad det har varit, sen kommer de vara tivoli so det ska bli superkul! nu ska jag iallafall go hem till oss och sen borja fixa mig infor ikvall! jag vet att jag inte lagt upp nogra bilder, men jag kommer visa alla bilder fron serbien nar vi e tillbaka isverige! puss po er ! 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0