Vad händer med blogg.se?

Det är något stört med blogg.se hela tiden, funderar på att byta men jag är så bekväm med det jag har nu men så himla jobbigt att de ska krångla hela tiden..? Har iallafall duschat nu och ska krypa ner i sängen när som helst, är så trött! Idag har det varit konstigt med uppdateringar eftersom att bloggen vill inte, men idag har jag varit i tvättstugan med svärmor och städat lite.. Har faktiskt inte gjort något mer den här dagen tror jag, ska iallafall kolla en film nu med min gullegris och somna till den, tack Jenni för att du finns. Bara så du vet så kommer jag att finnas för dig med, du kan prata med mig oavsett om jag är yngre och vi är kusiner, jag kan vara en bra lyssnare också! ME LOVE YOU!!
Nej, nu ska jag sova så vi hörs imorgon!

Usch vad jag har gått upp i vikt sen i somras dags att gå ner i vikt, helst 20 kg..

Kommentarer
Jenni

Du skulle nog behöva gå upp 20 kg i vikt så du inser hur perfekt du är just nu ;) Jag älskar dig också, finns alltid här för dig. Känns som att vi kommit varandra närmare än någonsin den senaste tiden <3 Allt ont för med sig något gott ;) Det vi pratade om igår kan vi ju fortsätta snacka om någon dag. Som sagt, I've been there, done that! Kom förbi på Lördag kväll om du vill :) Eller så kan vi ses någon annan dag om du inte kan då.

2011-12-02 09:43:23
URL: http://jennisfamilj.se/
Carolina

Asså jag hoppas att du skojar....... Du behöver varken fylla i dina läppar eller gå ner i vikt...

2011-12-02 18:44:43
URL: http://qarolina.blogg.se/
Olga

Du är skit snygg! SLUTA! seriöst, hur kan du ens tänka så?

2011-12-04 19:28:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0