Tio saker ni kanske inte visste om mig..?

♥ jag har väldigt dåligt självförtroende, Har haft det sen jag gick i 5an..
♥ jag vill göra en bröstförstoring, men har inte råd just nu! Måste spara
♥ jag är inte rik som folk tror att jag är bara för att jag shoppar, hade jag varit rik hade jag haft bröstförstoring redan nu!
♥ jag älskar min pojkvän och får fortfarande pirr i magen när jag ser honom!
♥ jag är jätte mörkrädd och har varit de ända sen jag var liten hihi..
♥ jag älskar att ändra på mig, alltså färga håret byta stil osv!
♥ jag är jätte morgontrött och brukar alltid säga "ge mig fem min till" haha!
♥ jag älskar att shoppa, som ni kanske redan märkt?
♥ jag vill ha sommar hela tiden, älskar sol!
♥ jag vill ha en miljon kronor just nu om inte mer haha
Ja, det var väl typ "allt" ni gick veta om mig just nu iallafall! 
Brist på bilder, blir inte nöjd me bilderna nu när jag inte har den färgen jag vill ha på håret och sen dessutom ingen hårförlängning heller buhu måste fixa.. Vi hörs snart!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0