Sminksminksmink!

Hej på er! förlåt för dålig update, men har städat lite och bara tagit det lugnt sådär hihi. kom på att jag skulle gjort en sminkvideo efter att jag sminkat klart mig! väntar iallafall på att älskling ska komma hem snart och sen ska jag upp till mammi och pappi tror jag, vi får se. Ska iallafall prata i tele snart med finaste hanna som ska bli min sminkdocka hihi! så jag lär mig att sminka på folk! vi kommer ha så himla kul när hon kommer hit till mig, aja.. nu ska jag titta lite skvaller så vi hörs snart! LOVE U



Kommentarer
Jenni

Hej abdullah!!! Saknar dig :) När jag har pengar ringer jag dig och bjussar på en fika i Forum ;) <3

2011-12-12 23:03:00
URL: http://jennisfamilj.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0