Skaffa helgjobb och vardagsjobb?

Så sjukt taggad på att skaffa jobb och tjäna mina egna pengar, så funderar på om jag ska göra mitt CV imorgon eller senare ikväll och skicka redan imorgon på dagen? Hade faktiskt varit perfekt just nu, jag behöver egna pengar jag måste lära mig hihi är inte de en bra ide? Funderar på typ waynes eller något sånt. Eller kanske nere på Ica haha ellerhur varför inte liksom? De är iallafall en början ju! Ska fixa de ikväll tror jag, men elever nog hjälp av rosie hon är bra på sånt, så hoppas jag kan träffa henne imorgon eller idag. Kanske för sent nu? Vi får se!
Här är lite smått & gott av de jag vill ha just nu!♥
image descriptionimage descriptionimage description
image description
De lilla av allt jag vill ha just nu hihi *blink*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0