Right now, im telling you the truth..

Sitter just nu och gör absolut ingenting, längtar bara tills Nikola kommer hem vill bara att han ska krama om mig, mår inte så speciellt bra om jag ska vara helt ärlig.. Vill just nu bara bort från allting, hade jag pengar nu hade jag dragit härifrån från den här dumma världen, jag har ingen lust att leva längre är de fel att säga så på en öppen blogg? När jag verkligen säger sanningen nu? Känns som att jag börjar bli tokig i huvudet eftersom att jag har så mycket att tänka på, varför valde Nikola att gå och klubba idag? Jag behöver dig faktiskt nu på en gång. Varför är de såhär med mig och min bror? Jag behöver dig också för att klara mig i mitt liv.. Jag säger bara att jag inte bryr mig för att visa att jag är stark men nu skiter jag i allt helt ärligt, du får se mig må dåligt nu för jag orkar inte visa mig stark längre för jag är inte de.. Jag önskar ibland att mamma gjorde abort på mig för pallar inte de här livet, inte de jag har just nu iallafall.. Men jag älskar att jag träffat så fina människor i mitt liv och att jag har världens finaste pojkvän och mamma och pappa är ingen hemlighet, vet inte vad jag ska ta mig till längre för jag orkar inte mer, vill bara blunda och somna in. Så godnatt kanske kommer något inlägg sen, bye!

Jag vill vara så glad som jag var där, men jag kan inte ens le längre..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0