Nyinköpta grejor!

Förlåt för dålig uppdatering menen nu ska de bli bättre igen hihi! Tänkte iallafall visa er vad jag köpte både igår och idag! I love it.. Sen så smsa rosie mig att hon beställt en klänning från mina favoriter lite längre ner i bloggen så jag vart jätteglad, tack ännu en gång fina du!♥
image description
Snygg tjocktröja till Nikola från new yorker 99:-
image description
En riktigt snygg klänning från bikbok 100:-

image description
Fin röd/brun halsduk från bikbok runt 40:-
image descriptionimage description
Sen silvershcampoo och navelpiercing hihi! Jättenöjd faktiskt! Imorgon eller i övermorgon ska jag in igen och handla en present till duoilo som fyller tjugo på torsdag! Någon som kan tipsa om en 20 årspresennt kanske? Nu ska jag dricka en kaffe och titta lite tv, vi hörs snart! Puss

Kommentarer
rosie

vassegoooo hihihi..:D Hoppas den är lika fin i verkligheten som den ser ut på nätet!;)<3

2011-12-27 19:57:29
Louise Börjesson

Äter du samma piller som mig? Detta kankse är en väldigt privat fråga, men blödde du oregelbundet i början, hur länge isf? :) Kram

2011-12-27 20:07:05
URL: http://nattstad.se/louiseborjesson
rosie

Jaa den är så snygg men sen tänker man KOMMER man hitta ngt ute.. Zarah, O alla andra butiker.. Så svårt! Men den är snygg..:/ Beslutsångest IGEN! Gaah! haha <3

2011-12-27 20:37:10
URL: http://minpassion.blogg.se/
hanna stångberg

fint gumman :D<3

2011-12-30 13:08:44
URL: http://www.hannastangberg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0