Mitt hår kommer snart, gaah längtar!

Jag är så glad just nu, har inte haft löshår sen i somras och det har dödat mig totalt! Jag hade löshår nästan varje dag förut och då kände jag mig fin, tills jag började färga håret igen och förstörde de helt. Och nu börjar jag närma mig hårfärgen jag vill ha så nu ska jag köpa mitt efterlängtade hår av Hanna, sån jävla underbar människa! Kärlek till dig gumman ♥ ska iallafall betala på fredag så någon dag efter så kommer de till mig wihoo! Ni kanske märkt att jag varit rätt fattig den här månaden? Haha smart att ta upp de på bloggen But i tell you the truth!

image description
OBS ska ej ha platinablondt hår, mellanblonde!  Love it

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0