Love it!

Åh vad skönt imorgon ska jag gå till skolan typ i 40 min sen blir de jullov, igentligen ganska onödigt att gå imorgon men va gör man inte för närvaron? Sen efter de har jag ingen aning om vad jag ska göra för något, antagligen lite spring i affärer hihi! Sen är de ju fredag och då blir de full rulle för då ska vi åka och handla alla julklappar + att jag ska överföra pengar så jag kan få mitt löshår! Sen är de julafton och då blir de massa mys! Gud vad jag längtar. Men har liksom inte feelingen som jag brukar ha när de är någon dag före jul..men beror väl på att de inte är någon snö tror jag! Vad ska ni hitta på på lovet? Har precis ätit pannkakor och är sjukt mätt haha.. Dööör!
Yummi! *blink*

image description

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0