Jättetrött men kan inte sova!

Jag är så sjukt trött idag och kan inte sova, jag förstår inte varför? Har iallafall varit ute på en promenad och ska snart gå ut igen så fort junior vaknar till!Riktigt skönt med promenad oavsett om de är kasst väder ute, just nu när jag är så trött så är de skönt iallafall! Har även precis färgat håret, tyvärr så tar de inte på mitt hår undra varför? Ska köpa silvershcampoo! Eller åtminstone önska mig de i julklapp de blir nog bra tror jag, ska iallafall köpa löshår snart också så de bli perfekt! Silverschampoot jag använde som nytt tog slut var sämst men på ett sätt gav den lite resultat, men hoppas iallafall på att få den färgen jag vill ha snart iallafall. Kommer visa er om någon vecka hut färgen blev för den har inte riktigt tagit ännu!
image description
Det blev att handla lite behövliga saker idag, som hårfärg, ansiktsmask, niveakräm och sist men inte Minst lakritsstång hihi yummi!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0