Jag har varit trött hela dagen, börjar bli sjuk!

Lilla jag börjar bli sjuk nu känner jag, har haft ont i magen hela dagen och i huvudet plus täppt i näsan inte alls kul! usch orkar verkligen inte bli de nu, har inte ork till de.. Vad har ni gjort idag? jag har legat och gjort ingeting så har inte bloggat mycket idag så förlåt för dålig updatering! men någon gång måste man ju få vara ledig hehe har verkligen brist på bilder nu eftersom att jag inte gillar min hårfärg alls och gillar inte när det är så kort (måste köpa hårförlängning!) just därför, men kan bli några nya då&då hihi!

Den här bilden var i våras haha ååh löshår <3

Den här bilden är runt ett år gammal haha fuuuuul & suddig!

Kommentarer
Rosie

Tänker på dig då jag hör den låten, jag gav ju den till dig förut..samma här,Galen huvudvärk och typ ngn känsla att sjukan är på väg.. Så jobbigt och trist.. Bara man slipper ligga på julafton så är det lugnt, men man ska väl ha TUR:/

2011-12-05 21:07:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0