I update u later, i have to sleep!

Jag vet att jag nyss sa att jag inte alls var trött eller ja att jag var pigg, men nu börjar jag bli trött så ska faktist ta och sova en timme till för har inte alls sovit bra inatt! glöm inte att jag ska visa klänningen på mig lite senare så ni får säga vad ni tycker då hihi, och ska även tipsa er om en grym film jag och älskling kollade på igår innan vi gick och la oss!  vi hörs alldeles strax! ♥
image description
Ska btw färga håret snart igen, jag vet jag är omöjlig men jag måste faktist. jag har inge tålamod kvar när de gäller hår haha jag orkar inte gå runt med mitt korta hår längre.. men ska absolut inte färga nu i veckan, de får bli till nästa vecka! pusspuss

Kommentarer
Jenni

Visste du att det finns en ny Mood blekning? Den är för mörkt hår och bleker ännu fler nyanser än den du lagt upp bild på nu :) Såg det förra veckan på Willys i Liljeholmen! <3

2011-12-06 11:59:50
URL: http://jennisfamilj.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0