I min telefonlista! lite utmaning till rosie ;)

Har du pussat nummer 2? jaa det är min barndomsvän Alexandra hihi

Vad har du för relation med nummer 20? Det är min mammas gamla jobbarkompis haha

När ska du träffa nummer 30? Har faktist inte så många nr, har ju bytt mobil + nr

Är nummer 18 söt? Jaa olga heter hon & hon är supersöt!

Vad var ditt första intryck av nummer 13? Har känt henne så länge så det kanske var "bitch" haha förlåt jessica!

Gillar du nummer 14? Som kompis ja, hej lollo!

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Jaa min moster Carina♥

När ska du träffa nummer  nästa gång? men ååh har ju bara 21 nr haha

Är du nära vän med nummer 23? asså måste ni ha så HÖGA nr?

Har du gått på bio med nummer 4? Det kommer jag inte ihåg, men det tror jag inte.

Skulle du kunna gå ut med nummer 6? ja haha, vi går alltid ut haha ;) min fina elin

Vad pratar du och nummer 5 oftast om? Oj allt möjligt tror jag

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Jaa, vi får hoppas att hanna kommer hit till mig snart så ska hon få en bamsekram!

Vad har du och nummer 21 för relation? Det är min fina pojkvän och vi har en speciell realtion jag älskar honom <3

Vad skulle du vilja göra med nummer 25? bu på dig

Vad är det bästa med nummer 8? Trevlig och rolig att skratta med, de går inte att sluta haha

Brukar du och nummer 16 träffas? Maki är min pojkväns kusin jag brukar träffa honom när han är med bebis :)


Kommentarer
Rosie

Fan det var ju bra ju! Jag skulle tagit bort alla Jhonnies kompisar´s nr då hade det blivit bättre.. :D

2011-12-10 00:15:50
URL: http://minpassion.blogg.se/
Andreas Sundqvist

Hej..

Du behöver INTE blogga hos oss för att tävla :D

Var med och Tävla om Gratis resor.

http://www.mondoblog.se lottar ut 20st resor till Gran Canaria.

ALLA kan vara med och tävla: Läs mer här

http://worldwideandy.se/2011/12/07/vinn-en-resa-med-mondoblog-se/

Mvh

Andreas

CEO

Mondoblog.se

2011-12-10 12:14:05
URL: http://worldwideandy.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0